Muža, M. (2020). Izgradnja i pozicioniranje marke (Završni rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:598736
Muža, Maja. "Izgradnja i pozicioniranje marke." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:598736
Muža, Maja. "Izgradnja i pozicioniranje marke." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:598736
Muža, M. (2020). 'Izgradnja i pozicioniranje marke', Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 23.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:598736
Muža M. Izgradnja i pozicioniranje marke [Završni rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2020 [pristupljeno 23.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:598736
M. Muža, "Izgradnja i pozicioniranje marke", Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:598736