Peter, L. (2020). Značaj utjecajnih osoba pri donošenju odluka o kupnji kod generacije Y (Diplomski rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:540553
Peter, Lorena. "Značaj utjecajnih osoba pri donošenju odluka o kupnji kod generacije Y." Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:540553
Peter, Lorena. "Značaj utjecajnih osoba pri donošenju odluka o kupnji kod generacije Y." Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:540553
Peter, L. (2020). 'Značaj utjecajnih osoba pri donošenju odluka o kupnji kod generacije Y', Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 26.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:540553
Peter L. Značaj utjecajnih osoba pri donošenju odluka o kupnji kod generacije Y [Diplomski rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2020 [pristupljeno 26.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:540553
L. Peter, "Značaj utjecajnih osoba pri donošenju odluka o kupnji kod generacije Y", Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:540553