Naslov Upotreba društvenih mreža u hotelijerstvu Istre
Naslov (engleski) The Use of Social Media in the Hotel Industry of Istria
Autor Melani Milohanić
Mentor Vanja Bevanda (mentor)
Član povjerenstva Danijela Rabar (predsjednik povjerenstva)
Član povjerenstva Goran Matošević (član povjerenstva)
Član povjerenstva Vanja Bevanda (član povjerenstva)
Član povjerenstva Katarina Kostelić (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski / stručni stupanj Sveučilište Jurja Dobrile u Puli (Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković") Pula
Datum i država obrane 2020-09-21, Hrvatska
Znanstveno / umjetničko područje, polje i grana DRUŠTVENE ZNANOSTI Ekonomija Poslovna informatika
Sažetak Stalnim napretkom u tehnologiji dolazi do promjena u svakodnevnim aktivnostima, poslovanju te komunikaciji. Pojava društvenih mreža promijenila je način na koji komuniciramo ali i dolazimo do određenih informacija. Kako bi se prilagodile tome, tvrtke počinju kreirati profile na društvenim mrežama te svrstavaju društvene mreže u svoj marketing kao alat s kojim se žele približiti svojim kupcima i prikazati im svoju ponudu.
Društvene mreže važne su i za turizam i ugostiteljstvo. Kako turisti dijele svoja iskustva sa svojim prijateljima, to je prilika za promoviranje određene destinacije ili usluge. Tvrtke u turizmu se stoga okreću marketingu društvenih mreža kako bi ostavile utisak na ljude i potaknule ih da posjete baš njihove objekte. Neke tvrtke koriste društvene mreže kako bi privukle i radnu snagu te se prezentirale kao dobar poslodavac.
Cilj ovog istraživanja bio je utvrditi prisutnost hotelijerskih tvrtki Istre na društvenim mrežama te kolika je njihova upotreba društvenih mreža u poslovanju tvrtke. Podaci su prikupljani pomoću online ankete koju su ispunjavali zaposlenici marketinga.
Rezultati istraživanja pokazali su kako tvrtke u hotelijerstvu Istre u svom oglašavanju najviše koriste oglašavanje preko tražilica ali kao alat u svom marketingu koriste i društvene mreže, među kojima su Facebook i Instagram korišteni od strane svih ispitanih. O sadržaju na društvenim mrežama brinu se zaposlenici tvrtke ili marketinška agencija. Dok u svrhu bolje promocije te utjecaja na ljude, angažiraju influencere.
Sažetak (engleski) With the constant advancement in technology, there are changes in everyday activities, business and communication. The advent of social networks has changed the way we communicate but also get certain information. To adapt to this, companies are starting to create profiles on social networks and classify social networks into their marketing as a tool with which they want to get closer to their customers and show them their offer.
Social networks are also important for tourism and hospitality industry. As tourists share their experiences with their friends, it’s an opportunity to promote a particular destination or service. Companies in tourism therefore turn to social media marketing to impress people and encourage them to visit their facilities. On the other side, some companies use social media to attract the workforce and present themselves as a good employer.
The goal of this research was to determine the presence of Istrian hotel companies on social networks and the extent of their use of social networks in the company's operations. Data is collected using an online survey completed by marketing employees.
The results of the research showed that companies in the Istrian hotel industry use advertising through search engines but they are also using social networks as a marketing tool, among which Facebook and Instagram were used by all respondents. The content on social networks is taken care of by the employees of the company or the marketing agency. While for better promotion and influence on people, they hire influencers.
Ključne riječi
turizam
hotelijerstvo
društvene mreže
marketing društvenih mreža
Istra
Ključne riječi (engleski)
tourism
hotel industry
social networks
social media marketing
Istria
Jezik hrvatski
URN:NBN urn:nbn:hr:137:536816
Studijski program Naziv: Poslovna ekonomija; smjerovi: Financijski management, Marketinško upravljanje, Management i poduzetništvo, Turizam i razvoj, Poslovna informatika, Informatički menadžment Smjer: Financijski management Vrsta studija: sveučilišni Stupanj studija: diplomski Akademski / stručni naziv: magistar/magistra poslovne ekonomije (mag.oec.)
Vrsta resursa Tekst
Način izrade datoteke Izvorno digitalna
Prava pristupa Otvoreni pristup
Uvjeti korištenja
Datum i vrijeme pohrane 2022-02-23 14:30:44