Čavec, E. (2020). Marketing kontroverznih proizvoda (Završni rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:411747
Čavec, Eleonora. "Marketing kontroverznih proizvoda." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:411747
Čavec, Eleonora. "Marketing kontroverznih proizvoda." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:411747
Čavec, E. (2020). 'Marketing kontroverznih proizvoda', Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 23.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:411747
Čavec E. Marketing kontroverznih proizvoda [Završni rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2020 [pristupljeno 23.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:411747
E. Čavec, "Marketing kontroverznih proizvoda", Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:411747