Hegediš, S. (2016). Utjecaj lidera mišljenja na odluku o kupovini (Završni rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:629599
Hegediš, Sabrina. "Utjecaj lidera mišljenja na odluku o kupovini." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:629599
Hegediš, Sabrina. "Utjecaj lidera mišljenja na odluku o kupovini." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:629599
Hegediš, S. (2016). 'Utjecaj lidera mišljenja na odluku o kupovini', Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 26.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:629599
Hegediš S. Utjecaj lidera mišljenja na odluku o kupovini [Završni rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2016 [pristupljeno 26.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:629599
S. Hegediš, "Utjecaj lidera mišljenja na odluku o kupovini", Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:629599