završni rad
Obilježja primjene održivog marketinga u velikim poduzećima
Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2020. urn:nbn:hr:137:694808

Lorencin, Tina
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"

Citirajte ovaj rad

Lorencin, T. (2020). Obilježja primjene održivog marketinga u velikim poduzećima (Završni rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:694808

Lorencin, Tina. "Obilježja primjene održivog marketinga u velikim poduzećima." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:694808

Lorencin, Tina. "Obilježja primjene održivog marketinga u velikim poduzećima." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:694808

Lorencin, T. (2020). 'Obilježja primjene održivog marketinga u velikim poduzećima', Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 26.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:694808

Lorencin T. Obilježja primjene održivog marketinga u velikim poduzećima [Završni rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2020 [pristupljeno 26.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:694808

T. Lorencin, "Obilježja primjene održivog marketinga u velikim poduzećima", Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:694808