Cvitić, A. (2020). Uloga brendiranja u razvoju novog proizvoda (Završni rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:869334
Cvitić, Anita. "Uloga brendiranja u razvoju novog proizvoda." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:869334
Cvitić, Anita. "Uloga brendiranja u razvoju novog proizvoda." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:869334
Cvitić, A. (2020). 'Uloga brendiranja u razvoju novog proizvoda', Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 26.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:869334
Cvitić A. Uloga brendiranja u razvoju novog proizvoda [Završni rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2020 [pristupljeno 26.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:869334
A. Cvitić, "Uloga brendiranja u razvoju novog proizvoda", Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:869334