Fatorić, A. (2020). Održivi marketing turističke destinacije (Završni rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:134719
Fatorić, Andrea. "Održivi marketing turističke destinacije." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:134719
Fatorić, Andrea. "Održivi marketing turističke destinacije." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:134719
Fatorić, A. (2020). 'Održivi marketing turističke destinacije', Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 01.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:134719
Fatorić A. Održivi marketing turističke destinacije [Završni rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2020 [pristupljeno 01.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:134719
A. Fatorić, "Održivi marketing turističke destinacije", Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:134719