Žužul, M. (2020). Planiranje marketinga u poduzeću Podravka (Završni rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:527050
Žužul, Matija. "Planiranje marketinga u poduzeću Podravka." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:527050
Žužul, Matija. "Planiranje marketinga u poduzeću Podravka." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:527050
Žužul, M. (2020). 'Planiranje marketinga u poduzeću Podravka', Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 26.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:527050
Žužul M. Planiranje marketinga u poduzeću Podravka [Završni rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2020 [pristupljeno 26.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:527050
M. Žužul, "Planiranje marketinga u poduzeću Podravka", Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:527050