završni rad
Marketing hotela baštine
Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2020. urn:nbn:hr:137:602385

Devčić, Petra
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Fakultet za interdisciplinarne, talijanske i kulturološke studije

Citirajte ovaj rad

Devčić, P. (2020). Marketing hotela baštine (Završni rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:602385

Devčić, Petra. "Marketing hotela baštine." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:602385

Devčić, Petra. "Marketing hotela baštine." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:602385

Devčić, P. (2020). 'Marketing hotela baštine', Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 08.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:602385

Devčić P. Marketing hotela baštine [Završni rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2020 [pristupljeno 08.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:602385

P. Devčić, "Marketing hotela baštine", Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:602385