završni rad
Inovacije u brendiranju turističkih destinacija
Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2020. urn:nbn:hr:137:521015

Papić, Mirna
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Fakultet za interdisciplinarne, talijanske i kulturološke studije

Citirajte ovaj rad

Papić, M. (2020). Inovacije u brendiranju turističkih destinacija (Završni rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:521015

Papić, Mirna. "Inovacije u brendiranju turističkih destinacija." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:521015

Papić, Mirna. "Inovacije u brendiranju turističkih destinacija." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:521015

Papić, M. (2020). 'Inovacije u brendiranju turističkih destinacija', Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 26.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:521015

Papić M. Inovacije u brendiranju turističkih destinacija [Završni rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2020 [pristupljeno 26.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:521015

M. Papić, "Inovacije u brendiranju turističkih destinacija", Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:521015