Gromila, E. (2021). Primjena virtualne i proširene stvarnosti u marketingu (Završni rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:975192
Gromila, Edvin. "Primjena virtualne i proširene stvarnosti u marketingu." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:975192
Gromila, Edvin. "Primjena virtualne i proširene stvarnosti u marketingu." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:975192
Gromila, E. (2021). 'Primjena virtualne i proširene stvarnosti u marketingu', Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 09.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:975192
Gromila E. Primjena virtualne i proširene stvarnosti u marketingu [Završni rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2021 [pristupljeno 09.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:975192
E. Gromila, "Primjena virtualne i proširene stvarnosti u marketingu", Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:975192