Lovrenčić, S. (2021). Posebnosti primjene marketinga u zdravstvenom turizmu (Završni rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:995176
Lovrenčić, Sara. "Posebnosti primjene marketinga u zdravstvenom turizmu." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:995176
Lovrenčić, Sara. "Posebnosti primjene marketinga u zdravstvenom turizmu." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:995176
Lovrenčić, S. (2021). 'Posebnosti primjene marketinga u zdravstvenom turizmu', Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 01.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:995176
Lovrenčić S. Posebnosti primjene marketinga u zdravstvenom turizmu [Završni rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2021 [pristupljeno 01.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:995176
S. Lovrenčić, "Posebnosti primjene marketinga u zdravstvenom turizmu", Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:995176