diplomski rad
Utjecaj e-marketinga na ponašanje potrošača pri kupovini kozmetike odabranih hrvtaskih proizvođača
Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2022. urn:nbn:hr:137:387170

Vrbica, Ana
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"

Citirajte ovaj rad

Vrbica, A. (2022). Utjecaj e-marketinga na ponašanje potrošača pri kupovini kozmetike odabranih hrvtaskih proizvođača (Diplomski rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:387170

Vrbica, Ana. "Utjecaj e-marketinga na ponašanje potrošača pri kupovini kozmetike odabranih hrvtaskih proizvođača." Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:387170

Vrbica, Ana. "Utjecaj e-marketinga na ponašanje potrošača pri kupovini kozmetike odabranih hrvtaskih proizvođača." Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:387170

Vrbica, A. (2022). 'Utjecaj e-marketinga na ponašanje potrošača pri kupovini kozmetike odabranih hrvtaskih proizvođača', Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 11.07.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:387170

Vrbica A. Utjecaj e-marketinga na ponašanje potrošača pri kupovini kozmetike odabranih hrvtaskih proizvođača [Diplomski rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2022 [pristupljeno 11.07.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:387170

A. Vrbica, "Utjecaj e-marketinga na ponašanje potrošača pri kupovini kozmetike odabranih hrvtaskih proizvođača", Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:387170