Međeral, A. (2022). Digitalni marketing u turizmu-strategijski i provedbeni marketinški plan razvoja turizma Varaždinske županije (Diplomski rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:970701
Međeral, Andrej. "Digitalni marketing u turizmu-strategijski i provedbeni marketinški plan razvoja turizma Varaždinske županije." Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:970701
Međeral, Andrej. "Digitalni marketing u turizmu-strategijski i provedbeni marketinški plan razvoja turizma Varaždinske županije." Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:970701
Međeral, A. (2022). 'Digitalni marketing u turizmu-strategijski i provedbeni marketinški plan razvoja turizma Varaždinske županije', Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 28.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:970701
Međeral A. Digitalni marketing u turizmu-strategijski i provedbeni marketinški plan razvoja turizma Varaždinske županije [Diplomski rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2022 [pristupljeno 28.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:970701
A. Međeral, "Digitalni marketing u turizmu-strategijski i provedbeni marketinški plan razvoja turizma Varaždinske županije", Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:970701