završni specijalistički
Prihvaćenost koncepta internog marketinga u političkim strankama u Republici Hrvatskoj
Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2022. urn:nbn:hr:137:037517

Bekavac, Ante
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"

Citirajte ovaj rad

Bekavac, A. (2022). Prihvaćenost koncepta internog marketinga u političkim strankama u Republici Hrvatskoj (Završni specijalistički). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:037517

Bekavac, Ante. "Prihvaćenost koncepta internog marketinga u političkim strankama u Republici Hrvatskoj." Završni specijalistički, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:037517

Bekavac, Ante. "Prihvaćenost koncepta internog marketinga u političkim strankama u Republici Hrvatskoj." Završni specijalistički, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:037517

Bekavac, A. (2022). 'Prihvaćenost koncepta internog marketinga u političkim strankama u Republici Hrvatskoj', Završni specijalistički, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 26.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:037517

Bekavac A. Prihvaćenost koncepta internog marketinga u političkim strankama u Republici Hrvatskoj [Završni specijalistički]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2022 [pristupljeno 26.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:037517

A. Bekavac, "Prihvaćenost koncepta internog marketinga u političkim strankama u Republici Hrvatskoj", Završni specijalistički, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:037517