disertacija
Samoprocjena samoefikasnosti učitelja u inkluzivnom obrazovanju u Istarskoj županiji
Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2022. urn:nbn:hr:137:676539

Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti

Citirajte ovaj rad

Marković, V. (2022). Samoprocjena samoefikasnosti učitelja u inkluzivnom obrazovanju u Istarskoj županiji (Disertacija). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:676539

Marković, Vanja. "Samoprocjena samoefikasnosti učitelja u inkluzivnom obrazovanju u Istarskoj županiji." Disertacija, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:676539

Marković, Vanja. "Samoprocjena samoefikasnosti učitelja u inkluzivnom obrazovanju u Istarskoj županiji." Disertacija, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:676539

Marković, V. (2022). 'Samoprocjena samoefikasnosti učitelja u inkluzivnom obrazovanju u Istarskoj županiji', Disertacija, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 23.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:676539

Marković V. Samoprocjena samoefikasnosti učitelja u inkluzivnom obrazovanju u Istarskoj županiji [Disertacija]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2022 [pristupljeno 23.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:676539

V. Marković, "Samoprocjena samoefikasnosti učitelja u inkluzivnom obrazovanju u Istarskoj županiji", Disertacija, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:676539