Ovaj sveučilišni priručnik donosi nastavni materijal utemeljen na stvarnim poslovnim situacijama, namijenjen studentima, kolegama nositeljima i izvođačima kolegija kako bi izabrali one poslovne slučajeve koje bi studenti analizirali, prezentirali na satu i o kojima bi se povela rasprava. Poslovni slučajevi napisani su za kolegije iz znanstvene grane organizacija i menadžment. Obrađuju se poslovne situacije u kojima je potrebno zaključivati o primjeni teorije menadžmenta u praksi i to u određenom kontekstu koji je u svakom poslovnom slučaju posebno označen s pojmovima: konkurentost i Covid-19. Svaka ispričana poslovna stvarnost, osim odgovora na postavljena pitanja, daje mogućnost primjene različitih metoda, analiza i tehnika kako bi se ostvarili planirani ishodi učenja. Primjenom metode poslovnih slučajeva oblikovana su sljedeća poglavlja: Adris grupa d. d., Arena Hospitality Group kroz povijest, „Eco Domus“ program u Istarskoj županiji, Kampanjola i ekološka proizvodnja, Mon Perin d. d. i društveno poduzetništvo, te Zigante tartufi na svjetskom tržištu