Peršić, N. (2024). Marketing plan poduzeća za pružanje usluga (Završni rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:345432
Peršić, Nenad. "Marketing plan poduzeća za pružanje usluga." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:345432
Peršić, Nenad. "Marketing plan poduzeća za pružanje usluga." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:345432
Peršić, N. (2024). 'Marketing plan poduzeća za pružanje usluga', Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 23.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:345432
Peršić N. Marketing plan poduzeća za pružanje usluga [Završni rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2024 [pristupljeno 23.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:345432
N. Peršić, "Marketing plan poduzeća za pružanje usluga", Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:345432