Borović, N. (2024). Poticanje kreativnog razmišljanja i programiranja kod (potencijalno) darovitih učenika u razrednoj nastavi korištenjem Scratch-a (Diplomski rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:398784
Borović, Nikolina. "Poticanje kreativnog razmišljanja i programiranja kod (potencijalno) darovitih učenika u razrednoj nastavi korištenjem Scratch-a." Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:398784
Borović, Nikolina. "Poticanje kreativnog razmišljanja i programiranja kod (potencijalno) darovitih učenika u razrednoj nastavi korištenjem Scratch-a." Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:398784
Borović, N. (2024). 'Poticanje kreativnog razmišljanja i programiranja kod (potencijalno) darovitih učenika u razrednoj nastavi korištenjem Scratch-a', Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 08.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:398784
Borović N. Poticanje kreativnog razmišljanja i programiranja kod (potencijalno) darovitih učenika u razrednoj nastavi korištenjem Scratch-a [Diplomski rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2024 [pristupljeno 08.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:398784
N. Borović, "Poticanje kreativnog razmišljanja i programiranja kod (potencijalno) darovitih učenika u razrednoj nastavi korištenjem Scratch-a", Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:398784