Kurtalić, I. (2016). Analiza oglašivačke kampanje sladoleda Ledo (Završni rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:965782
Kurtalić, Irma. "Analiza oglašivačke kampanje sladoleda Ledo." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:965782
Kurtalić, Irma. "Analiza oglašivačke kampanje sladoleda Ledo." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:965782
Kurtalić, I. (2016). 'Analiza oglašivačke kampanje sladoleda Ledo', Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 26.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:965782
Kurtalić I. Analiza oglašivačke kampanje sladoleda Ledo [Završni rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2016 [pristupljeno 26.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:965782
I. Kurtalić, "Analiza oglašivačke kampanje sladoleda Ledo", Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:965782