diplomski rad
Primjena proširene stvarnosti u marketingu
Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2016. urn:nbn:hr:137:233179

Jagetić Daraboš, Jasmina
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"

Citirajte ovaj rad

Jagetić Daraboš, J. (2016). Primjena proširene stvarnosti u marketingu (Diplomski rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:233179

Jagetić Daraboš, Jasmina. "Primjena proširene stvarnosti u marketingu." Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:233179

Jagetić Daraboš, Jasmina. "Primjena proširene stvarnosti u marketingu." Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:233179

Jagetić Daraboš, J. (2016). 'Primjena proširene stvarnosti u marketingu', Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 26.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:233179

Jagetić Daraboš J. Primjena proširene stvarnosti u marketingu [Diplomski rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2016 [pristupljeno 26.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:233179

J. Jagetić Daraboš, "Primjena proširene stvarnosti u marketingu", Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:233179