završni rad
Neuspješne marketinške kampanje u turizmu
Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2024. urn:nbn:hr:137:779343

Hercigonja, Nena
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"

Citirajte ovaj rad

Hercigonja, N. (2024). Neuspješne marketinške kampanje u turizmu (Završni rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:779343

Hercigonja, Nena. "Neuspješne marketinške kampanje u turizmu." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:779343

Hercigonja, Nena. "Neuspješne marketinške kampanje u turizmu." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:779343

Hercigonja, N. (2024). 'Neuspješne marketinške kampanje u turizmu', Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 26.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:779343

Hercigonja N. Neuspješne marketinške kampanje u turizmu [Završni rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2024 [pristupljeno 26.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:779343

N. Hercigonja, "Neuspješne marketinške kampanje u turizmu", Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:779343