Vošten, T. (2024). Uloga integrirane marketinške komunikacije u funkciji marketing događaja (Završni rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:426106
Vošten, Tamara. "Uloga integrirane marketinške komunikacije u funkciji marketing događaja." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:426106
Vošten, Tamara. "Uloga integrirane marketinške komunikacije u funkciji marketing događaja." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:426106
Vošten, T. (2024). 'Uloga integrirane marketinške komunikacije u funkciji marketing događaja', Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 26.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:426106
Vošten T. Uloga integrirane marketinške komunikacije u funkciji marketing događaja [Završni rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2024 [pristupljeno 26.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:426106
T. Vošten, "Uloga integrirane marketinške komunikacije u funkciji marketing događaja", Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:426106