Balog, M. (2024). Uloga Instagrama u oglašavanju online trgovina (Diplomski rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:432769
Balog, Marija. "Uloga Instagrama u oglašavanju online trgovina." Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:432769
Balog, Marija. "Uloga Instagrama u oglašavanju online trgovina." Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:432769
Balog, M. (2024). 'Uloga Instagrama u oglašavanju online trgovina', Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 17.02.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:432769
Balog M. Uloga Instagrama u oglašavanju online trgovina [Diplomski rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2024 [pristupljeno 17.02.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:432769
M. Balog, "Uloga Instagrama u oglašavanju online trgovina", Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:432769