Benčik, T. (2024). Evolucija korporativnog identiteta i njegov utjecaj na potrošače (Završni rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:359390
Benčik, Tena. "Evolucija korporativnog identiteta i njegov utjecaj na potrošače." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:359390
Benčik, Tena. "Evolucija korporativnog identiteta i njegov utjecaj na potrošače." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:359390
Benčik, T. (2024). 'Evolucija korporativnog identiteta i njegov utjecaj na potrošače', Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 26.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:359390
Benčik T. Evolucija korporativnog identiteta i njegov utjecaj na potrošače [Završni rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2024 [pristupljeno 26.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:359390
T. Benčik, "Evolucija korporativnog identiteta i njegov utjecaj na potrošače", Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:359390