Naslov Halal poduzetništvo
Naslov (engleski) Halal entrepreneurship
Autor Marija Biondić
Mentor Daniel Tomić (mentor)
Član povjerenstva Dragan Benazić (predsjednik povjerenstva)
Član povjerenstva Daniel Tomić (član povjerenstva)
Član povjerenstva Saša Stjepanović (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski / stručni stupanj Sveučilište Jurja Dobrile u Puli (Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković") Pula
Datum i država obrane 2019-03-15, Hrvatska
Znanstveno / umjetničko područje, polje i grana DRUŠTVENE ZNANOSTI Ekonomija Opća ekonomija
Sažetak Sažetak
Ovim diplomskim radom analizirano je halal poduzetništvo u Hrvatskoj, dobivanje halal certifikata te analiza, odnosno komparacija halal tržišta u svijetu. Postavljena su istraživačka pitanja poput što je halal, kako se dobiva halal certifikat, kakvo je halal poduzetništvo u Hrvatskoj te istraživanje pojedinih halal tržišta.
Pri izradi teorijskog dijela ovog diplomskog rada korištena je domaća ali i strana literatura odnosno online izvori. Prikupljanje podataka za komparaciju halal tržišta korišteni su isključivo online izvori iz razloga što je halal tržište jedno od najbrže rastućih ekonomija u svijetu.
Halal tržište podijeljeno je na halal hranu, halal financijski sektor, halal modu, halal medije, halal putovanje te halal farmaceutskog i kozmetičkog sektora. U svakom sektoru postoje mogući napredci, odnosno moguća nova ulaganja kao i ulazak novih poduzeća na tržište. Halal tržište kozmetike je za sada sektor u kojeg je najlakše ući jer ne postoje poduzeća koje se isključivo bave halal kozmetikom te muslimanima taj segment stvara problem. Halal tržište 2030. godine biti će jedno od razvijenih tržišta svijeta te će ono promovirati tržište zdravog života i zdrave prehrane.
Sažetak (engleski) Summary
This graduate thesis analyzed halal entrepreneurship in Croatia, the obtaining of halal certificates, and analyzing or comparing the global halal markets. Research questions, such as what is halal, how to obtain a halal certificate, what halal entrepreneurship in Croatia is like, and research on individual halal markets, were posed.
In the theoretical part of this graduate thesis, both domestic and foreign literature and online sources were used. Data collection for halal market comparison solely used online sources, because the Halal market is one of the fastest growing economies in the world.
The halal market is divided into halal food, the halal financial sector, halal fashion, halal media, halal travel and the halal pharmaceutical and cosmetic sectors. There is potential for progress in every sector, i.e. possible new investments, as well as the entry of new companies into the market. The Halal cosmetics market is currently the sector that is easiest to enter into, because there are no businesses that deal exclusively with halal cosmetics, and that segment creates a problem for Muslims. The halal market in 2030 will be one of the developed global markets and it will promote the market of healthy living and healthy eating.
Ključne riječi
halal
halal poduzetništvo
halal tržište
Ključne riječi (engleski)
halal
halal entrepreneurship
halal markets
Jezik hrvatski
URN:NBN urn:nbn:hr:137:329713
Studijski program Naziv: Poslovna ekonomija; smjerovi: Financijski management, Marketinško upravljanje, Management i poduzetništvo, Turizam i razvoj, Poslovna informatika Smjer: Financijski management Vrsta studija: sveučilišni Stupanj studija: diplomski Akademski / stručni naziv: magistar/magistra ekonomije (mag.oec.)
Vrsta resursa Tekst
Način izrade datoteke Izvorno digitalna
Prava pristupa Otvoreni pristup
Uvjeti korištenja
Datum i vrijeme pohrane 2019-05-16 11:18:25