prikaz prve stranice dokumenta Uloga pomoćnika u nastavi s učenicima s ADHD-om iz perspektive učitelja
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Uloga pomoćnika u nastavi s učenicima s ADHD-om iz perspektive učitelja
Slavonski Brod: Sveučilište u Slavonskom Brodu, 2022. urn:nbn:hr:262:417519

Mijatović, Manuela
Sveučilište u Slavonskom Brodu

Institucijski repozitorij: repozitorij.unisb.hr

Citirajte ovaj rad

Mijatović, M. (2022). Uloga pomoćnika u nastavi s učenicima s ADHD-om iz perspektive učitelja (Diplomski rad). Slavonski Brod: Sveučilište u Slavonskom Brodu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:417519

Mijatović, Manuela. "Uloga pomoćnika u nastavi s učenicima s ADHD-om iz perspektive učitelja." Diplomski rad, Sveučilište u Slavonskom Brodu, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:417519

Mijatović, Manuela. "Uloga pomoćnika u nastavi s učenicima s ADHD-om iz perspektive učitelja." Diplomski rad, Sveučilište u Slavonskom Brodu, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:417519

Mijatović, M. (2022). 'Uloga pomoćnika u nastavi s učenicima s ADHD-om iz perspektive učitelja', Diplomski rad, Sveučilište u Slavonskom Brodu, citirano: 26.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:417519

Mijatović M. Uloga pomoćnika u nastavi s učenicima s ADHD-om iz perspektive učitelja [Diplomski rad]. Slavonski Brod: Sveučilište u Slavonskom Brodu; 2022 [pristupljeno 26.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:417519

M. Mijatović, "Uloga pomoćnika u nastavi s učenicima s ADHD-om iz perspektive učitelja", Diplomski rad, Sveučilište u Slavonskom Brodu, Slavonski Brod, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:417519