Vidović, M. (2022). Suradnja učitelja razredne nastave i roditelja djece s poremećajem iz spektra autizma iz perspektive učitelja (Diplomski rad). Slavonski Brod: Sveučilište u Slavonskom Brodu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:563886
Vidović, Monika. "Suradnja učitelja razredne nastave i roditelja djece s poremećajem iz spektra autizma iz perspektive učitelja." Diplomski rad, Sveučilište u Slavonskom Brodu, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:563886
Vidović, Monika. "Suradnja učitelja razredne nastave i roditelja djece s poremećajem iz spektra autizma iz perspektive učitelja." Diplomski rad, Sveučilište u Slavonskom Brodu, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:563886
Vidović, M. (2022). 'Suradnja učitelja razredne nastave i roditelja djece s poremećajem iz spektra autizma iz perspektive učitelja', Diplomski rad, Sveučilište u Slavonskom Brodu, citirano: 27.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:563886
Vidović M. Suradnja učitelja razredne nastave i roditelja djece s poremećajem iz spektra autizma iz perspektive učitelja [Diplomski rad]. Slavonski Brod: Sveučilište u Slavonskom Brodu; 2022 [pristupljeno 27.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:563886
M. Vidović, "Suradnja učitelja razredne nastave i roditelja djece s poremećajem iz spektra autizma iz perspektive učitelja", Diplomski rad, Sveučilište u Slavonskom Brodu, Slavonski Brod, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:563886