Marić, B. (2023). POVEZANOST FAKTORA MARKETING MIKSA I SPORTSKE USLUGE NA PRIMJERU SPORTSKIH POTROŠAČA REKREATIVACA (Specijalistički diplomski stručni). Slavonski Brod: Sveučilište u Slavonskom Brodu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:761577
Marić, Barbara. "POVEZANOST FAKTORA MARKETING MIKSA I SPORTSKE USLUGE NA PRIMJERU SPORTSKIH POTROŠAČA REKREATIVACA." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Slavonskom Brodu, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:761577
Marić, Barbara. "POVEZANOST FAKTORA MARKETING MIKSA I SPORTSKE USLUGE NA PRIMJERU SPORTSKIH POTROŠAČA REKREATIVACA." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Slavonskom Brodu, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:761577
Marić, B. (2023). 'POVEZANOST FAKTORA MARKETING MIKSA I SPORTSKE USLUGE NA PRIMJERU SPORTSKIH POTROŠAČA REKREATIVACA', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Slavonskom Brodu, citirano: 26.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:761577
Marić B. POVEZANOST FAKTORA MARKETING MIKSA I SPORTSKE USLUGE NA PRIMJERU SPORTSKIH POTROŠAČA REKREATIVACA [Specijalistički diplomski stručni]. Slavonski Brod: Sveučilište u Slavonskom Brodu; 2023 [pristupljeno 26.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:761577
B. Marić, "POVEZANOST FAKTORA MARKETING MIKSA I SPORTSKE USLUGE NA PRIMJERU SPORTSKIH POTROŠAČA REKREATIVACA", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Slavonskom Brodu, Slavonski Brod, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:761577