Naslov E-MARKETING
Autor Marko Romić
Mentor Mirko Cobović (mentor)
Član povjerenstva Mirko Cobović (predsjednik povjerenstva)
Član povjerenstva Andreja Katolik Kovačević (član povjerenstva)
Član povjerenstva Ivona Blažević Dević (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski / stručni stupanj Sveučilište u Slavonskom Brodu (Odjel društveno-humanističkih znanosti) Slavonski Brod
Datum i država obrane 2023-06-19, Hrvatska
Znanstveno / umjetničko područje, polje i grana DRUŠTVENE ZNANOSTI Ekonomija
Sažetak E-marketing predstavlja važan i neizostavan dio marketinga. Korištenjem interneta i drugih digitalnih tehnologija postižu se marketinški ciljevi i pruža podršku cjelokupnom konceptu marketinga. Također omogućuje razmjenu ideja, proizvoda i usluga između prodavača i kupaca. Cilj e-marketinga je razmjena ideja i usluga kako bi obje strane bile zadovoljne. Zahtjeva niske troškove razmjene informacija između davatelja i pružatelja usluga te stvara povoljnije ekonomske vrijednosti kupcima, prodavačima i posrednicima. Miks e-marketinga sadržava 7 dijelova, odnosno 7P, a to su: proizvod (engl. product), cijena (enlg. price), distribucija (engl. place), promocija (engl. promotion), ljudi (engl. people), proces (engl. process) i fizičko okruženje (engl. physical environment).
Internet je dostupan i pristupačan te ljudima pruža informacije o poslovnim subjektima. S obzirom da daje uvid u želje, interese i potrebe širokog spektra ljudi, odnosno potencijalnih kupaca, poslovni subjekti u njemu vide pogodan alat za izgradnju kvalitetnog i pozitivnog odnosa s kupcima. Zato je s vremenom postao neophodni medij za primjenu i razvoj marketinga. Predstavlja tržište na kojem se razmjenjuju tradicionalne i nove vrijednosti , a primjenjiv je u svim elementima marketinškog miksa te poduzeću pruža podršku u gotovo svim segmentima poslovanja.
Društvene mreže prenose informacije jeftinije i daleko brže od drugih načina oglašavanja. Zato mnoga poduzeća i organizacije koriste društvene mreže kako bi na efikasan način prikazali svoj proizvod ili uslugu. Neke od najpoznatijih društvenih mreža koje se koriste u marketinške svrhe su Facebook, Twitter, Instagram i YouTube.
Sažetak (engleski) E-marketing is important part of the marketing. It achievs its goals by using internet and other digital technologies. It provides exchange of ideas, product and services between seller and the buyer. It takes small expenses of information exchange between giver and the taker of the services and creates more adventageous economic values to the buyers, producers and mediators. E-marketing mix has 7 parts: product, price, place, promotion, people, process and physical environment.
Internet is available to people and provides informations about biznis subjects. It gives informations about people's wishes, interests and needs to the biznis subject so they use it for building positive and quality relationship with customers. Internet became imaportant media for development and use of marketing. It is marketplace where traditional and new values are exchanged and it can be used in every elemnt of markeitng mix.
Social media transfer informations cheaper and faster than any other type of advertising. That's why lot of organizations and companies use it to show their products or service. The most known social media that are used in marketing purposes are Facebook, Twitter, Instagram and YouTube.
Ključne riječi
e-marketing
marketing
internet
internetski marketing
Ključne riječi (engleski)
e-marketing
marketing
internet
internet marketing
Jezik hrvatski
URN:NBN urn:nbn:hr:262:586518
Studijski program Naziv: Menadžment Vrsta studija: stručni Stupanj studija: specijalistički diplomski Akademski / stručni naziv: stručni/a specijalist/ specijalistica ekonomije (struč. spec. oec.)
Vrsta resursa Tekst
Način izrade datoteke Izvorno digitalna
Prava pristupa Pristup korisnicima matične ustanove
Uvjeti korištenja
Datum i vrijeme pohrane 2023-06-21 08:08:25