Knežević, R. (2023). BRANDING - VAŽNOST IZGRADNJE VIZUALNE SLIKE I EMOCIONALNE POVEZANOSTI S BRANDOM (Završni rad). Slavonski Brod: Sveučilište u Slavonskom Brodu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:523058
Knežević, Rea. "BRANDING - VAŽNOST IZGRADNJE VIZUALNE SLIKE I EMOCIONALNE POVEZANOSTI S BRANDOM." Završni rad, Sveučilište u Slavonskom Brodu, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:523058
Knežević, Rea. "BRANDING - VAŽNOST IZGRADNJE VIZUALNE SLIKE I EMOCIONALNE POVEZANOSTI S BRANDOM." Završni rad, Sveučilište u Slavonskom Brodu, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:523058
Knežević, R. (2023). 'BRANDING - VAŽNOST IZGRADNJE VIZUALNE SLIKE I EMOCIONALNE POVEZANOSTI S BRANDOM', Završni rad, Sveučilište u Slavonskom Brodu, citirano: 25.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:523058
Knežević R. BRANDING - VAŽNOST IZGRADNJE VIZUALNE SLIKE I EMOCIONALNE POVEZANOSTI S BRANDOM [Završni rad]. Slavonski Brod: Sveučilište u Slavonskom Brodu; 2023 [pristupljeno 25.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:523058
R. Knežević, "BRANDING - VAŽNOST IZGRADNJE VIZUALNE SLIKE I EMOCIONALNE POVEZANOSTI S BRANDOM", Završni rad, Sveučilište u Slavonskom Brodu, Slavonski Brod, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:523058