Naslov Analiza programa vrijednosti trgovačkih lanaca
Autor Marina Knezović
Mentor Andreja Katolik Kovačević (mentor)
Član povjerenstva Ivona Blažević Dević (predsjednik povjerenstva)
Član povjerenstva Mirko Cobović (član povjerenstva)
Član povjerenstva Andreja Katolik Kovačević (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski / stručni stupanj Sveučilište u Slavonskom Brodu (Odjel društveno-humanističkih znanosti) Slavonski Brod
Datum i država obrane 2023-09-22, Hrvatska
Znanstveno / umjetničko područje, polje i grana DRUŠTVENE ZNANOSTI Ekonomija
Sažetak Stvaranje dugoročno lojalnih odnosa kroz sustave nadograđivanja temelji se na razvoju i primjeni strategija koje potiču korisnike ili klijente da ostanu vjerni određenom proizvodu, usluzi ili brandu. Ova strategija uključuje kontinuirano nadograđivanje sustava kako bi se zadovoljile promjenjive potrebe korisnika i pružila izvrsna korisnička iskustva. Elementi koji su ključni u stvaranju dugoročno lojalnih odnosa su: kontinuirano poboljšanje, aktivno slušanje korisnika, personalizacija iskustva, održavanje kvalitetne podrške te bonusi i pogodnosti za vjerne kupce.
Kroz ove strategije, cilj je razviti snažnu lojalnost korisnika koji će se dugoročno oslanjati na proizvod ili uslugu te prepoznati vrijednost koju im pružaju. Analiza potreba korisnika ključna je za uspješan razvoj i prilagodbu proizvoda ili usluga kako bi se zadovoljile stvarne potrebe korisnika. Dobiveni uvidi omogućuju tvrtkama da razviju ciljane strategije i pruže vrhunsko korisničko iskustvo, što rezultira zadovoljnim korisnicima i dugoročnom lojalnošću. Kontinuirano poboljšanje je ključna praksa za postizanje izvrsnosti u poslovanju. Omogućuje tvrtkama da budu agilne, prilagodljive i konkurentne na tržištu, te da zadovolje potrebe i očekivanja korisnika. Kroz stalno usavršavanje i inovacije, tvrtke mogu ostvariti održiv rast i ostati relevantne u današnjem dinamičnom poslovnom okruženju. Bonusi i pogodnosti za vjerne kupce mogu biti raznoliki i prilagođeni specifičnim potrebama i ciljevima tvrtke. Važno je da su transparentni, lako dostupni i jednostavni za iskorištavanje kako bi kupci imali pozitivno iskustvo i osjećaj vrijednosti koji će ih potaknuti na dugoročnu lojalnost.
Sažetak (engleski) Creating long-term loyal relationships through upgrade systems is based on the development and implementation of strategies that encourage users or clients to remain loyal to a particular product, service or brand. This strategy involves continuously upgrading the system to meet the changing needs of users and provide excellent user experiences. Elements that are key in creating long-term loyal relationships are: continuous improvement, active listening to users, personalization of the experience, maintenance of quality support, and bonuses and benefits for loyal customers. Through these strategies, the goal is to develop a strong loyalty of users who will rely on the product or service in the long term and recognize the value they provide. Analyzing user needs is essential for the successful development and adaptation of products or services to meet the real needs of users. The insights gained enable companies to develop targeted strategies and deliver a superior customer experience, resulting in satisfied customers and long-term loyalty.
Continuous improvement is a key practice for achieving business excellence. It enables companies to be agile, adaptable and competitive in the market, and to meet the needs and expectations of users. Through continuous improvement and innovation, companies can achieve sustainable growth and remain relevant in today's dynamic business environment. Bonuses and benefits for loyal customers can be varied and adapted to the specific needs and goals of the company. It is important that they are transparent, easily accessible and easy to use so that customers have a positive experience and a sense of value that will encourage long-term loyalty.
Ključne riječi
dugoročna lojalnost
korisnici
poboljšanje
vjernost
pogodnosti
Ključne riječi (engleski)
long-term loyalty
customers
improvement
fidelity
benefits
Jezik hrvatski
URN:NBN urn:nbn:hr:262:380554
Studijski program Naziv: Menadžment Vrsta studija: stručni Stupanj studija: preddiplomski Akademski / stručni naziv: stručni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) ekonomije (bacc. oec.)
Vrsta resursa Tekst
Način izrade datoteke Izvorno digitalna
Prava pristupa Pristup korisnicima matične ustanove
Uvjeti korištenja
Datum i vrijeme pohrane 2023-09-25 10:05:47