prikaz prve stranice dokumenta METRIKA MARKETINGA
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
METRIKA MARKETINGA
Slavonski Brod: Sveučilište u Slavonskom Brodu, 2024. urn:nbn:hr:262:838361

Pišonić, Katarina
Sveučilište u Slavonskom Brodu
Odjel društveno-humanističkih znanosti

Institucijski repozitorij: repozitorij.unisb.hr

Citirajte ovaj rad

Pišonić, K. (2024). METRIKA MARKETINGA (Završni rad). Slavonski Brod: Sveučilište u Slavonskom Brodu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:838361

Pišonić, Katarina. "METRIKA MARKETINGA." Završni rad, Sveučilište u Slavonskom Brodu, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:838361

Pišonić, Katarina. "METRIKA MARKETINGA." Završni rad, Sveučilište u Slavonskom Brodu, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:838361

Pišonić, K. (2024). 'METRIKA MARKETINGA', Završni rad, Sveučilište u Slavonskom Brodu, citirano: 25.08.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:838361

Pišonić K. METRIKA MARKETINGA [Završni rad]. Slavonski Brod: Sveučilište u Slavonskom Brodu; 2024 [pristupljeno 25.08.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:838361

K. Pišonić, "METRIKA MARKETINGA", Završni rad, Sveučilište u Slavonskom Brodu, Slavonski Brod, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:838361