diplomski rad
Uloga medija pri formiranju trendova u prehrani
Zadar: Sveučilište u Zadru, 2017. urn:nbn:hr:162:603714

Vargović, Sara Dorotea
Sveučilište u Zadru
Odjel za turizam i komunikacijske znanosti

Citirajte ovaj rad

Vargović, S. D. (2017). Uloga medija pri formiranju trendova u prehrani (Diplomski rad). Zadar: Sveučilište u Zadru. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:603714

Vargović, Sara Dorotea. "Uloga medija pri formiranju trendova u prehrani." Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:603714

Vargović, Sara Dorotea. "Uloga medija pri formiranju trendova u prehrani." Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:603714

Vargović, S. D. (2017). 'Uloga medija pri formiranju trendova u prehrani', Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, citirano: 20.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:603714

Vargović SD. Uloga medija pri formiranju trendova u prehrani [Diplomski rad]. Zadar: Sveučilište u Zadru; 2017 [pristupljeno 20.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:603714

S. D. Vargović, "Uloga medija pri formiranju trendova u prehrani", Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, Zadar, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:603714