Bursać, L. (2017). Prirodoslovna pismenost budućih učitelja razredne nastave u okvirima fizičkih koncepata (Diplomski rad). Zadar: Sveučilište u Zadru. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:563891
Bursać, Luči. "Prirodoslovna pismenost budućih učitelja razredne nastave u okvirima fizičkih koncepata." Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:563891
Bursać, Luči. "Prirodoslovna pismenost budućih učitelja razredne nastave u okvirima fizičkih koncepata." Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:563891
Bursać, L. (2017). 'Prirodoslovna pismenost budućih učitelja razredne nastave u okvirima fizičkih koncepata', Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, citirano: 25.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:563891
Bursać L. Prirodoslovna pismenost budućih učitelja razredne nastave u okvirima fizičkih koncepata [Diplomski rad]. Zadar: Sveučilište u Zadru; 2017 [pristupljeno 25.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:563891
L. Bursać, "Prirodoslovna pismenost budućih učitelja razredne nastave u okvirima fizičkih koncepata", Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, Zadar, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:563891