Hordov, M. (2017). Novi poslovni modeli i trendovi suvremenog brendiranja (Diplomski rad). Zadar: Sveučilište u Zadru. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:230687
Hordov, Monika. "Novi poslovni modeli i trendovi suvremenog brendiranja." Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:230687
Hordov, Monika. "Novi poslovni modeli i trendovi suvremenog brendiranja." Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:230687
Hordov, M. (2017). 'Novi poslovni modeli i trendovi suvremenog brendiranja', Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, citirano: 23.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:230687
Hordov M. Novi poslovni modeli i trendovi suvremenog brendiranja [Diplomski rad]. Zadar: Sveučilište u Zadru; 2017 [pristupljeno 23.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:230687
M. Hordov, "Novi poslovni modeli i trendovi suvremenog brendiranja", Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, Zadar, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:230687