prikaz prve stranice dokumenta Novi poslovni modeli i trendovi suvremenog brendiranja
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Novi poslovni modeli i trendovi suvremenog brendiranja
Zadar: Sveučilište u Zadru, 2017. urn:nbn:hr:162:230687

Sveučilište u Zadru
Odjel za ekonomiju

Citirajte ovaj rad

Hordov, M. (2017). Novi poslovni modeli i trendovi suvremenog brendiranja (Diplomski rad). Zadar: Sveučilište u Zadru. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:230687

Hordov, Monika. "Novi poslovni modeli i trendovi suvremenog brendiranja." Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:230687

Hordov, Monika. "Novi poslovni modeli i trendovi suvremenog brendiranja." Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:230687

Hordov, M. (2017). 'Novi poslovni modeli i trendovi suvremenog brendiranja', Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, citirano: 23.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:230687

Hordov M. Novi poslovni modeli i trendovi suvremenog brendiranja [Diplomski rad]. Zadar: Sveučilište u Zadru; 2017 [pristupljeno 23.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:230687

M. Hordov, "Novi poslovni modeli i trendovi suvremenog brendiranja", Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, Zadar, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:230687