Jakovljević, E. (2017). Novi trendovi brendiranja u prehrambenoj industriji u Republici Hrvatskoj (Diplomski rad). Zadar: Sveučilište u Zadru. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:612612
Jakovljević, Ema. "Novi trendovi brendiranja u prehrambenoj industriji u Republici Hrvatskoj." Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:612612
Jakovljević, Ema. "Novi trendovi brendiranja u prehrambenoj industriji u Republici Hrvatskoj." Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:612612
Jakovljević, E. (2017). 'Novi trendovi brendiranja u prehrambenoj industriji u Republici Hrvatskoj', Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, citirano: 27.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:612612
Jakovljević E. Novi trendovi brendiranja u prehrambenoj industriji u Republici Hrvatskoj [Diplomski rad]. Zadar: Sveučilište u Zadru; 2017 [pristupljeno 27.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:612612
E. Jakovljević, "Novi trendovi brendiranja u prehrambenoj industriji u Republici Hrvatskoj", Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, Zadar, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:612612