prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj marketinških aktivnosti Turističke zajednice grada Splita na poslovanje smještajnih objekata
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Utjecaj marketinških aktivnosti Turističke zajednice grada Splita na poslovanje smještajnih objekata
Zadar: Sveučilište u Zadru, 2017. urn:nbn:hr:162:215695

Ivić, Ivana
Sveučilište u Zadru
Odjel za turizam i komunikacijske znanosti

Citirajte ovaj rad

Ivić, I. (2017). Utjecaj marketinških aktivnosti Turističke zajednice grada Splita na poslovanje smještajnih objekata (Diplomski rad). Zadar: Sveučilište u Zadru. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:215695

Ivić, Ivana. "Utjecaj marketinških aktivnosti Turističke zajednice grada Splita na poslovanje smještajnih objekata." Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:215695

Ivić, Ivana. "Utjecaj marketinških aktivnosti Turističke zajednice grada Splita na poslovanje smještajnih objekata." Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:215695

Ivić, I. (2017). 'Utjecaj marketinških aktivnosti Turističke zajednice grada Splita na poslovanje smještajnih objekata', Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, citirano: 04.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:215695

Ivić I. Utjecaj marketinških aktivnosti Turističke zajednice grada Splita na poslovanje smještajnih objekata [Diplomski rad]. Zadar: Sveučilište u Zadru; 2017 [pristupljeno 04.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:215695

I. Ivić, "Utjecaj marketinških aktivnosti Turističke zajednice grada Splita na poslovanje smještajnih objekata", Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, Zadar, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:215695