prikaz prve stranice dokumenta Povezanost kognitivnog stila i strategija učenja učenika s efikasnošću korištenja mentalnih mapa
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Povezanost kognitivnog stila i strategija učenja učenika s efikasnošću korištenja mentalnih mapa
Zadar: Sveučilište u Zadru, 2017. urn:nbn:hr:162:321807

Vukas, Katarina
Sveučilište u Zadru
Odjel za psihologiju

Citirajte ovaj rad

Vukas, K. (2017). Povezanost kognitivnog stila i strategija učenja učenika s efikasnošću korištenja mentalnih mapa (Diplomski rad). Zadar: Sveučilište u Zadru. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:321807

Vukas, Katarina. "Povezanost kognitivnog stila i strategija učenja učenika s efikasnošću korištenja mentalnih mapa." Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:321807

Vukas, Katarina. "Povezanost kognitivnog stila i strategija učenja učenika s efikasnošću korištenja mentalnih mapa." Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:321807

Vukas, K. (2017). 'Povezanost kognitivnog stila i strategija učenja učenika s efikasnošću korištenja mentalnih mapa', Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, citirano: 06.05.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:321807

Vukas K. Povezanost kognitivnog stila i strategija učenja učenika s efikasnošću korištenja mentalnih mapa [Diplomski rad]. Zadar: Sveučilište u Zadru; 2017 [pristupljeno 06.05.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:321807

K. Vukas, "Povezanost kognitivnog stila i strategija učenja učenika s efikasnošću korištenja mentalnih mapa", Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, Zadar, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:321807