prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj društvenih mreža na komuniciranje s klijentima na primjeru OTP banke
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Utjecaj društvenih mreža na komuniciranje s klijentima na primjeru OTP banke
Zadar: Sveučilište u Zadru, 2018. urn:nbn:hr:162:768952

Švorinić, Lino
Sveučilište u Zadru
Odjel za ekonomiju

Citirajte ovaj rad

Švorinić, L. (2018). Utjecaj društvenih mreža na komuniciranje s klijentima na primjeru OTP banke (Završni rad). Zadar: Sveučilište u Zadru. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:768952

Švorinić, Lino. "Utjecaj društvenih mreža na komuniciranje s klijentima na primjeru OTP banke." Završni rad, Sveučilište u Zadru, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:768952

Švorinić, Lino. "Utjecaj društvenih mreža na komuniciranje s klijentima na primjeru OTP banke." Završni rad, Sveučilište u Zadru, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:768952

Švorinić, L. (2018). 'Utjecaj društvenih mreža na komuniciranje s klijentima na primjeru OTP banke', Završni rad, Sveučilište u Zadru, citirano: 28.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:768952

Švorinić L. Utjecaj društvenih mreža na komuniciranje s klijentima na primjeru OTP banke [Završni rad]. Zadar: Sveučilište u Zadru; 2018 [pristupljeno 28.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:768952

L. Švorinić, "Utjecaj društvenih mreža na komuniciranje s klijentima na primjeru OTP banke", Završni rad, Sveučilište u Zadru, Zadar, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:768952