prikaz prve stranice dokumenta Novi marketinški alati u suvremenom turizmu- storytelling
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Novi marketinški alati u suvremenom turizmu- storytelling
Zadar: Sveučilište u Zadru, 2018. urn:nbn:hr:162:920064

Jaša-Šangulin, Maja
Sveučilište u Zadru
Odjel za turizam i komunikacijske znanosti

Citirajte ovaj rad

Jaša Šangulin, M. (2018). Novi marketinški alati u suvremenom turizmu- storytelling (Diplomski rad). Zadar: Sveučilište u Zadru. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:920064

Jaša Šangulin, Maja. "Novi marketinški alati u suvremenom turizmu- storytelling." Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:920064

Jaša Šangulin, Maja. "Novi marketinški alati u suvremenom turizmu- storytelling." Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:920064

Jaša Šangulin, M. (2018). 'Novi marketinški alati u suvremenom turizmu- storytelling', Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, citirano: 23.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:920064

Jaša Šangulin M. Novi marketinški alati u suvremenom turizmu- storytelling [Diplomski rad]. Zadar: Sveučilište u Zadru; 2018 [pristupljeno 23.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:920064

M. Jaša Šangulin, "Novi marketinški alati u suvremenom turizmu- storytelling", Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, Zadar, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:920064