Marković, T. (2016). Samoregulacija učenja u tri domenska područja: pisanju, čitanju i matematici (Diplomski rad). Zadar: Sveučilište u Zadru. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:407185
Marković, Tereza. "Samoregulacija učenja u tri domenska područja: pisanju, čitanju i matematici." Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:407185
Marković, Tereza. "Samoregulacija učenja u tri domenska područja: pisanju, čitanju i matematici." Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:407185
Marković, T. (2016). 'Samoregulacija učenja u tri domenska područja: pisanju, čitanju i matematici', Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, citirano: 20.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:407185
Marković T. Samoregulacija učenja u tri domenska područja: pisanju, čitanju i matematici [Diplomski rad]. Zadar: Sveučilište u Zadru; 2016 [pristupljeno 20.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:407185
T. Marković, "Samoregulacija učenja u tri domenska područja: pisanju, čitanju i matematici", Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, Zadar, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:407185