prikaz prve stranice dokumenta Korištenje društvenih mreža u procesu brendiranja
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Korištenje društvenih mreža u procesu brendiranja
Zadar: Sveučilište u Zadru, 2018. urn:nbn:hr:162:039454

Prce, Anamarija
Sveučilište u Zadru
Odjel za ekonomiju

Citirajte ovaj rad

Prce, A. (2018). Korištenje društvenih mreža u procesu brendiranja (Diplomski rad). Zadar: Sveučilište u Zadru. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:039454

Prce, Anamarija. "Korištenje društvenih mreža u procesu brendiranja." Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:039454

Prce, Anamarija. "Korištenje društvenih mreža u procesu brendiranja." Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:039454

Prce, A. (2018). 'Korištenje društvenih mreža u procesu brendiranja', Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, citirano: 24.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:039454

Prce A. Korištenje društvenih mreža u procesu brendiranja [Diplomski rad]. Zadar: Sveučilište u Zadru; 2018 [pristupljeno 24.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:039454

A. Prce, "Korištenje društvenih mreža u procesu brendiranja", Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, Zadar, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:039454