prikaz prve stranice dokumenta Uloga roditeljske uključenosti u predviđanju školskog postignuća i prilagodbe adolescenata
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Uloga roditeljske uključenosti u predviđanju školskog postignuća i prilagodbe adolescenata
Zadar: Sveučilište u Zadru, 2018. urn:nbn:hr:162:247710

Piuk, Josipa
Sveučilište u Zadru
Odjel za psihologiju

Citirajte ovaj rad

Piuk, J. (2018). Uloga roditeljske uključenosti u predviđanju školskog postignuća i prilagodbe adolescenata (Diplomski rad). Zadar: Sveučilište u Zadru. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:247710

Piuk, Josipa. "Uloga roditeljske uključenosti u predviđanju školskog postignuća i prilagodbe adolescenata." Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:247710

Piuk, Josipa. "Uloga roditeljske uključenosti u predviđanju školskog postignuća i prilagodbe adolescenata." Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:247710

Piuk, J. (2018). 'Uloga roditeljske uključenosti u predviđanju školskog postignuća i prilagodbe adolescenata', Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, citirano: 21.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:247710

Piuk J. Uloga roditeljske uključenosti u predviđanju školskog postignuća i prilagodbe adolescenata [Diplomski rad]. Zadar: Sveučilište u Zadru; 2018 [pristupljeno 21.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:247710

J. Piuk, "Uloga roditeljske uključenosti u predviđanju školskog postignuća i prilagodbe adolescenata", Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, Zadar, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:247710