prikaz prve stranice dokumenta Promocija turizma grada Zadra putem Instagrama kao komunikacijske tehnike odnosa s javnošću
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Promocija turizma grada Zadra putem Instagrama kao komunikacijske tehnike odnosa s javnošću
Zadar: Sveučilište u Zadru, 2019. urn:nbn:hr:162:101307

Gugić, Matea
Sveučilište u Zadru
Odjel za turizam i komunikacijske znanosti

Citirajte ovaj rad

Gugić, M. (2019). Promocija turizma grada Zadra putem Instagrama kao komunikacijske tehnike odnosa s javnošću (Diplomski rad). Zadar: Sveučilište u Zadru. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:101307

Gugić, Matea. "Promocija turizma grada Zadra putem Instagrama kao komunikacijske tehnike odnosa s javnošću." Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:101307

Gugić, Matea. "Promocija turizma grada Zadra putem Instagrama kao komunikacijske tehnike odnosa s javnošću." Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:101307

Gugić, M. (2019). 'Promocija turizma grada Zadra putem Instagrama kao komunikacijske tehnike odnosa s javnošću', Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, citirano: 29.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:101307

Gugić M. Promocija turizma grada Zadra putem Instagrama kao komunikacijske tehnike odnosa s javnošću [Diplomski rad]. Zadar: Sveučilište u Zadru; 2019 [pristupljeno 29.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:101307

M. Gugić, "Promocija turizma grada Zadra putem Instagrama kao komunikacijske tehnike odnosa s javnošću", Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, Zadar, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:101307