završni rad
Načini podučavanja informacijske pismenosti u narodnim knjižnicama i primjeri dobre prakse
Zadar: Sveučilište u Zadru, 2019. urn:nbn:hr:162:703258

Profaca, Dorotea
Sveučilište u Zadru
Odjel za informacijske znanosti

Citirajte ovaj rad

Profaca, D. (2019). Načini podučavanja informacijske pismenosti u narodnim knjižnicama i primjeri dobre prakse (Završni rad). Zadar: Sveučilište u Zadru. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:703258

Profaca, Dorotea. "Načini podučavanja informacijske pismenosti u narodnim knjižnicama i primjeri dobre prakse." Završni rad, Sveučilište u Zadru, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:703258

Profaca, Dorotea. "Načini podučavanja informacijske pismenosti u narodnim knjižnicama i primjeri dobre prakse." Završni rad, Sveučilište u Zadru, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:703258

Profaca, D. (2019). 'Načini podučavanja informacijske pismenosti u narodnim knjižnicama i primjeri dobre prakse', Završni rad, Sveučilište u Zadru, citirano: 24.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:703258

Profaca D. Načini podučavanja informacijske pismenosti u narodnim knjižnicama i primjeri dobre prakse [Završni rad]. Zadar: Sveučilište u Zadru; 2019 [pristupljeno 24.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:703258

D. Profaca, "Načini podučavanja informacijske pismenosti u narodnim knjižnicama i primjeri dobre prakse", Završni rad, Sveučilište u Zadru, Zadar, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:703258