prikaz prve stranice dokumenta Komparativna analiza glazbenih aktivnosti u waldorfskim i Montessori vrtićima
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Komparativna analiza glazbenih aktivnosti u waldorfskim i Montessori vrtićima
Zadar: Sveučilište u Zadru, 2019. urn:nbn:hr:162:919236

Kapušin, Teodora
Sveučilište u Zadru
Odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja
Odsjek za odgojitelje

Citirajte ovaj rad

Kapušin, T. (2019). Komparativna analiza glazbenih aktivnosti u waldorfskim i Montessori vrtićima (Diplomski rad). Zadar: Sveučilište u Zadru. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:919236

Kapušin, Teodora. "Komparativna analiza glazbenih aktivnosti u waldorfskim i Montessori vrtićima." Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:919236

Kapušin, Teodora. "Komparativna analiza glazbenih aktivnosti u waldorfskim i Montessori vrtićima." Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:919236

Kapušin, T. (2019). 'Komparativna analiza glazbenih aktivnosti u waldorfskim i Montessori vrtićima', Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, citirano: 15.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:919236

Kapušin T. Komparativna analiza glazbenih aktivnosti u waldorfskim i Montessori vrtićima [Diplomski rad]. Zadar: Sveučilište u Zadru; 2019 [pristupljeno 15.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:919236

T. Kapušin, "Komparativna analiza glazbenih aktivnosti u waldorfskim i Montessori vrtićima", Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, Zadar, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:919236