prikaz prve stranice dokumenta Bilingualism in Advertising
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Bilingualism in Advertising
Zadar: Sveučilište u Zadru, 2019. urn:nbn:hr:162:440869

Škrlec, Lucija
Sveučilište u Zadru
Odjel za anglistiku

Citirajte ovaj rad

Škrlec, L. (2019). Bilingualism in Advertising (Završni rad). Zadar: Sveučilište u Zadru. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:440869

Škrlec, Lucija. "Bilingualism in Advertising." Završni rad, Sveučilište u Zadru, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:440869

Škrlec, Lucija. "Bilingualism in Advertising." Završni rad, Sveučilište u Zadru, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:440869

Škrlec, L. (2019). 'Bilingualism in Advertising', Završni rad, Sveučilište u Zadru, citirano: 14.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:440869

Škrlec L. Bilingualism in Advertising [Završni rad]. Zadar: Sveučilište u Zadru; 2019 [pristupljeno 14.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:440869

L. Škrlec, "Bilingualism in Advertising", Završni rad, Sveučilište u Zadru, Zadar, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:440869