Naslov Razvoj njemačke autoindustrije
Naslov (engleski) Development of the German Automotive Industry
Autor Anđela Lukačić
Mentor Tomislav Krpan (mentor)
Član povjerenstva Tomislav Klarin (predsjednik povjerenstva)
Član povjerenstva Gabrijela Vidić (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski / stručni stupanj Sveučilište u Zadru (Odjel za turizam i komunikacijske znanosti) Zadar
Datum i država obrane 2019-09-30, Hrvatska
Znanstveno / umjetničko područje, polje i grana DRUŠTVENE ZNANOSTI Ekonomija Međunarodna ekonomija
Sažetak Ovaj rad strukturiran je na način da se na temelju automobilskih tvrtki Savezne Republike Njemačke prikaže poslovanje istih te je rad sastavljen od slijedećih poglavlja; Uvod (općenite informacije u radu), Općenito o Saveznoj Rep. Njemačkoj(informacije o demografiji, stanovništvu, političkom uređenju i sl.), Gospodarstvo Savezne Rep. Njemačke (razvitak gospodarstva, zarade, odnosi sa regionalnom europskom konkurencijom te svjetskom, prikaz značajnih njemačkih sajmova i sl.), Rast i razvoj Njemačke autoindustrije (počeci, prvi modeli automobila, poslovni rast njemačkih tvrtki koji je i dalje prisutan, promotivne aktivnosti na primjeru Volkswagen Magazina, financijski pokazatelji, povezanost automobilske industrije sa turizmom i sl.), te na kraju Utjecaj automobilske industrije na njemačko gospodarstvo. Definiranjem prethodno navedenih pojmova dolazi se do objašnjenja kvalitete poslovanja njemačke autoindustrije i njezinih marki ( u radu su iznijete tvrtke: Daimler-Benz, Volkswagen Grupa, i BMW) koje su postale „divovi“ kada je riječ o uspješnim poduzećima. Objašnjena je i inovativnost kao bitan pojam, istraživanje tržišta te povezanost autoindustrije s turizmom.
Sažetak (engleski) This work is structured in a way that shows business of the following ,on the basis of the German automobile companies and the work is composed of the following chapters; Introduction (general information of the paper), General information of the Federal republic Germany ( information on demographics, population, political order etc.), Economy of Federal republic Germany (development of economy, earnings, relations with regional European competition as well as with worlds competition, presentation of significant German fairs etc.), Growth and development of the German car industry (beginings, first car models, business gowth of German companies which is still present, promotional activities on the example of Volkswagen Magazine, finantial indicators, the connection between car industry and tourism etc.) and finally, The Impact of the car industry on the German economy. By defining the above terms we come to the explanation of the quality of German car industry and its brands (the companies include Daimler-Benz, Volkswagen Group and BMW) which have become „giants“ when it comes to succesful companies. Innovation was also explained as an important concept, market research, and the connection of the autoindustry with tourism.
Ključne riječi
autoindustrija
poslovanje
promotivne aktivnosti
istraživanje tržišta
auto-turisti
sajam
Volkswagen
BMW
Daimler-Benz
Ključne riječi (engleski)
autoindustry
business
promotional activities
market research
autotourists
fair
Volkswagen
BMW
Daimler-Benz
Jezik hrvatski
URN:NBN urn:nbn:hr:162:933789
Studijski program Naziv: Kultura i turizam Vrsta studija: sveučilišni Stupanj studija: preddiplomski Akademski / stručni naziv: sveučilišni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) kulture i turizma (univ. bacc. turism. cult.)
Vrsta resursa Tekst
Način izrade datoteke Izvorno digitalna
Prava pristupa Pristup korisnicima matične ustanove
Uvjeti korištenja
Datum i vrijeme pohrane 2019-12-05 13:39:12